PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdziemy na bezrobocie :) › Re: Idziemy na bezrobocie :)
    From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Date: Thu, 19 Oct 2006 19:36:42 +0200

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 14:46:08 +0200, Włodi napisał(a):

    > Wniosek, złe prawo i brak jego egzekwowania.

    nie da się zrobić dobrego, taniej i mniej kłopotliwie jest zrobić
    proste prawo, zaś różnicowanie progów podatkowych, kontrole i tak
    dalej rodzi same problemy, zwlaszcza jeśli mozna zaoszczędzić kilka
    tysięcy w skali miesiąca

    > Koncepcja teoretyczna i dyskusyjna odnośnie szczegółów. Tak przynakmniej
    > zeznaje wikipedia. Oczywiście też nie jestem zwolennikiem zwiększania
    > podatków do 80% dla wszystkich.

    na razie mamy 60% więc i tak niewiele brakuje

    > Postuluję jedynie progresję i szczelne
    > prawo, żeby ci doradcy których przywołałeś nie powodowali takich wypaczeń w
    > systemie.

    jak nie będzie się dało prawa ominąć to jeszcze więcej wiary
    ucieknie w szarą strefe i co im wtedy zrobisz ???
    pozamykasz do więzień na koszt podatnika ???
    zapłacisz za to ?

    > Jakby były niskie nie było by na nią kasy. Co nie znaczy, że nie byłaby
    > potrzebna.

    jakby nie było pomocy socjalnej to copo niektórzy by się w końcu za
    robote wzieli