PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdziemy na bezrobocie :) › Re: Idziemy na bezrobocie :)
    From: Michał <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Date: Wed, 18 Oct 2006 13:59:27 +0200

    > Wydaje mi sie ze to czcze obietnice, a jesli dojda do skutku to wiazac sie
    > beda ze sporymi ograniczeniami o ktorych do tej pory nikt nie wspomnial...
    > np. rejestrowanie sie 3 razy dziennie w UP :-D , okreslony wiek lub
    sytuacja
    > rodzinna, kto wie co nasz pelen fantazji rzad jeszcze wymysli.

    I tak wolałbym choćby stac cały dzień w UP za 800 niż pracować za 700,
    zauwaz że już teraz sa bezsensowne kolejki przy "rejestracji" a jest ona co
    miesiąc mniej więcej - ilu trzeba by przyjąc urzędników w skali kraju żeby
    rejestrować wszystkich codziennie ??? Wszystko fajnie tylko skąd na to brać,
    ale jak ostatnio usłyszałem ze górnik może dostac odprawy kilkadziesiąt iles
    tam tysięcy za to tylko że chce się zwolnić a państwo i tak dokłada do
    każdego wydobytego kilograma węgla to aż nóż sie w kieszeni otwiera - ilu
    takich Kowalskich zarabających poniżej 1000(płacących minimalne podatki)
    musi pracowac na utrzymanie jednego górnika ...