PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: "Tomek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Mon, 21 Aug 2006 01:58:15 +0200

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    news:ecag6r$1f8$2@inews.gazeta.pl...
    > Że jak?
    > U nas oferty pracy dla programistów (developerów) to może raptem 30%
    > ogółu.
    No to mamy inne "u nas". Przed chwilą Kolega mówił o szukaniu admina do
    Solka. I co? Jeden wyjątek potwierdzający regułę czy oznaka żę wszyscy
    szukają?
    Ja mówię co widzę w gazetach i postach oraz co mi ludzie proponują ("jakbyś
    chciał poprogramować to mam dla ciebie pracę").

    > Administratorów systemów za to szukamy na okrągło, DBA - rzadko.
    No to też fajnie. U kolegi w firmie szukają spawaczy konstrukcji metalowych
    montowanych na głębokościach (w wodzie). I co? To znaczy że jest na nich
    wielkie zapotrzebowanie ogólnokrajowe?

    > No to kiepską masz coś perspektywę.
    Widocznie. Jak ją polepszyć?

    > Ale o to możesz mieć pretensję tylko do siebie.
    Nie do końca. Człowieka ograniczają też inne rzeczy niż on sam.

    Pozdrawiam
    Tomek