PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Thu, 17 Aug 2006 14:46:50 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 16 Aug 2006 02:36:28 +0200, Tomek <n...@w...pl>
    w <ec1k2m$18l$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> wrote in message
    > Policz sobie: 1000 miesięcznie
    > - szkoła 4000
    > - utrzymanie auta 4000

    Jakie to auto?

    > - sprzęt 2000

    Co to za sprzęt?

    > - wakacje 1500

    No jak ktoś koniecznie musi. Tylko jaka będzie pozycja 1500 w jesieni i
    na wiosnę, bo w zimie to wiadomo - góry?

    > - inne 500
    >
    > I za co się tu szkolić? Gówniany kursik nic Ci nie da - stracisz tylko kasę.
    > A zanim go wykorzystasz to już papierek straci ważność (np ścieżki
    > edukacyjne MS). Nie wiem jak Ty to sobie wyobrażasz.
    > Mówisz że w moim interesie jest być atrakcyjnym na rynku pracy? To powiedz
    > jakie szkolenia sprawią że będę atrakcyjnym? I za ile? 10 000? 50 000?

    Szkolenia jak szkolenia. Sun Java Certified Programmer, egzamin nie jest
    jakiś zaporowo drogi, a przygotować się można samemu.
    Potem jest Developer, teżsamemu się mozna przygotować, ale do tego nawet
    nie planuję, więc się nie przyglądałem.

    > Myślisz że szkolenia załatwią pracę? Otóż: znam ludzi co mają różne
    > szkolenia i wiedzę oraz nie są dupami wołowymi i wcale nie zarabiają jakoś
    > rewelacyjnie. Częściej jest to kwestia szczęścia niż wiedzy i certyfikatów.

    A szukajainnej pracy, myślą o przeprowadzce, czy się zatrzymali?

    > Dziś nawet jak miałbym 20 kursów to NIC by mi nie dało. Czemu? Bo nikt nie
    > zatrudni mnie na etat a na pracę "po godzinach" nie mam czasu. Już od prau

    No to sorry, kwestia priorytetów.

    > Tomek

    ja czyli jakub
    Revoke.