PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: 12 Aug 2006 15:54:39 +0200

    Marek napisał(a):

    > W naszej firmie pojawil sie wakat na stanowisko....kurde jest to budzetowka
    > i zamiast informatyka chcemy magika.

    > Chcielibysmy aby wykonywal on nastepujace rzeczy:
    > - robil strone internetowa a przede wszystkim opracowal ja graficznie

    Ktos kto posiada umięjętności projektowania, wykonania strony internetowej i
    jeszcze do tego talent graficzny 1200 zł miesiecznie dorobi sobie bez trudu
    zdalnie specjalnie nawet sie nie wysilajac i pracujac tylko zdalnie.

    > - po tym programowal/kontynuowac tworzenie naszego wewnetrznego system
    > informacyjnego firmy opartego na zestawie PHP, czyli linux, php, mysql,
    > java, javascript

    Jezeli do tego potrafi jeszcze programowac to dorobi sobie drugie 1200.

    > - zajmowal sie sprzetem komputerowym i jego serwisowaniem, a takze
    > zawozeniem i odbieraniem go z/do serwisu jak cos wiekszego niz dolozenie
    > czesci (np wymiana cpu,ram,diagnoza)

    To jest robota glupiego. W Polsce sa juz dostepne takie uslugi finansowe jak
    np leasing odnawialny sprzetu komputerowego etc. Wymiana CPU? Wozenie CRT do
    naprawy??? Wymiana starych CRT na nowe LCD juz po kilku latach amortyzuje sie
    na samych kosztach pradu - ale w budzetowkach jeszcze w taki sposob tego nie
    licza - prawda bo nadal trzeba oszczedzac zeby pokryc ogromne marnotrastwo
    srodkow wynikajace ze zlego zarzadzania...

    > - helpdesk, czyli zacial mi sie komputer, sesja citrixa padla czy VPN padl,
    > albo nie moge drukowac... :)

    Taki jednoosobowy "helpdesk do wszystkiego" to najgorsze co moze byc. Po kilku
    latach funkcjonowania czegos takiego ludzie z tego korzystajacy moga juz tylko
    pracowac na poczcie bo do niczego innego sie juz nie beda nadawac. Zmierzam do
    tego, ze samo istnienie takiego "ludzika" do pomocy, ktorego wola sie do kazdej
    pierdoly powoduje, ze wola sie go do wszystkiego bo jest to prostsze niz
    samodzielne myslenie.

    j.

    ps. Krotko mowiac Marku - zwiewaj z tej firmy poki mozesz... ;)

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/