PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - gdzie dla mnie miejsce ? › Re: IT - gdzie dla mnie miejsce ?
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - gdzie dla mnie miejsce ?
    Date: Sun, 20 Mar 2005 13:13:07 +0100

    Użytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:548408503.20050320020309@poczta.onet.pl...
> [...]
    > s.o., bazy danych, sprzet IT, itp
    > Czy istnieja w PL firmy, ktore potrzebuja takich wszechstronnych osob jak
    > ja ?
    > Sorki, jezeli zabrzmialo to jak samochwalstwo, ale na wielu rozmowach
    > kwalifikacyjnych - jako admin sieci, badz informatyk*.* gdy odpowiedzialem
    > im
    > czym sie wczesniej zajmowalem, czym administrowalem to niedowiezali.
    > Kurde czy administrowanie sieciami opartymi na Netware, Windows, Linux to
    > AŻ
    > takie wielkie umiejętności, którym nie jest sprostać zadna osoba ?

    Jak napisala Kira, osob, ktore potrafia postawic i skonfigurowac jest
    mnostwo. Jesli napiszesz, czym administrowales (ile stacji roboczych, jakie
    uslugi) to moze zebrani tu ludzie zweryfikuja, na ile Twoja wiedza jest
    "potezna". Bo wiele osob poadministrowalo siecia szkolna czy osiedlowa i ma
    na tej podstawie wielkie mniemanie o swoich umiejetnosciach, nie majac
    pojecia o wyzwaniach administrowania np. w banku czy - zeby tak wysoko nie
    celowac - w sredniej firmie hostingowej.

    > Wracajac do tematu, czy aktualnie wiecej poszukuje sie osob w IT ze
    > znajomoscia konkretnego tematu, czy "uniwersalnych", ale takze z bogata
    > wiedza i
    > doswiadczeniem ?

    Poszukuje sie specjalistow bardzo dobrze znajacych sie na konkretnej
    dziedzinie, z tego co widze. Wszechstronnosc moze wywolywac obawy
    rekruterow, ze na wszystkim znasz sie powierzchownie. Zrob jakis certyfikat
    potwierdzajacy umiejetnosci w ktorejs ze swoich dziedzin, to sie
    uwiarygodnisz.

    I.