PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT ZA GRANICĄ › Re: IT ZA GRANICĄ
    From: "Maciej Tokarski" <m...@...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT ZA GRANICĄ
    Date: Thu, 4 Jul 2002 15:23:41 +0200

    > Kiedyś szukałem w Niemczech i chcieli supermenów umiejących biegle prawie
    > wszystko (czyli tak jak u nas). Ale mam nadzieję, że w praktyce wygląda to
    > trochę inaczej. Sam przyłączam się do prośby (zagląda tu kilkunastu
    > greencadowców).

    No wlasnie niedokladnie chca takich, co umieja wszystko. Oni tu lubia
    specjalistow - to slowo oznacza kogos, kto zna sie dobrze na jednej rzeczy.
    Zapamietaj, to sa Niemcy, im sie nie miesci w glowach, ze mozna umiec i
    wszystko i dobrze ;-) . Pierwszy blad jaki popelnilem przy szukaniu roboty,
    to pisanie w CV wszystkiego co mi przyszlo do glowy... dopiero potem pisalem
    CV pod katem ogloszen i od razu mozna bylo zauwazyc poprawe :-)

    A czego potrzebuja... ciezko powiedziec. Byl ogromny boom na JAVA/Internet.
    Ale sam teraz pracuje z takimi GCowcami, ktorzy stracili robote w takich
    firmach co na ten boom zatrudnialy ludzi, bo marketingowcy przecenili
    rynek....

    Ja grzebie pokornie w C :-)

    Pozdrawiam
    g.c. Maciej (to juz brzmi jak tytul naukowy) ;-)