PracaGrupypl.praca.dyskusje › INFORMATYK - SZUKA PRACY W WARSZAWIE

  • 1. Data: 2004-05-28 15:24:48
    Temat: INFORMATYK - SZUKA PRACY W WARSZAWIE
    Od: "Wojtek" <w...@v...pl>

    Szukam stabilnej, rozwijającej i konkretnej pracy w Warszawie. Jestem
    dynamiczną osobą po studiach, rzetelnie wywiązującą się z powierzonych mi
    obowiązków i posiadam dwuletnie doświadczenie w swoim zawodzie jako:

    - Wdrożeniowiec systemów informatycznych (Wf-Mag, PC-Market, Magnat).
    - Administrator sieci komputerowej(Windows NT).
    - Projektant, wykonawca sieci komputerowych.
    - Programista stron WWW (HTML, Flash, JavaScript).
    - Serwisant sprzętu PC, oprogramowania (HelpDesk, Obsługa klienta).
    - Serwisant drukarek HP(certyfikat).
    - Serwisant kas fiskalnych (Posnet, Elzab, Datecs).

    Posiadam również wiedzę i doświadczenie z zakresu:
    - projektowania i wdrażania systemów monitoringu,
    - baz danych (MS Access, MS SQL, Sybase),
    - języków programowania (Visual
    Basic,C/C++,Pascal,Java,Delphi,SQL,Flash,HTML),
    - programów graficznych (Corel, Photoshop),

    Posiadam prawo jazdy kat."B" i znam bardzo dobrze topografię Warszawy (ok 20
    tys. przejechane po Warszawie i okolicach).

    Kontakt ze mna jest możliwy w dowolnych godzinach pod numerem telefonu:
    0-506-999-539, oraz adresem e-mail: w...@p...fm

  • 2. Data: 2004-05-28 15:33:38
    Temat: Re: INFORMATYK - SZUKA PRACY W WARSZAWIE
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Wojtek" <w...@v...pl> wrote in

    > Szukam stabilnej, rozwijającej i konkretnej pracy w Warszawie.

    NTG!
    http://www.aaaby.pl/praca/0,46868.html
    ogloszen caly sznurek, caps sie zacial, czy szukana niedostepna?

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-28 17:24:27
    Od: "523" <d...@w...pl>

    - Wdrożeniowiec systemów informatycznych (Wf-Mag, PC-Market, Magnat).

    to nie są systemy informatyczne

  • 4. Data: 2004-05-28 18:00:27
    Od: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl>

    > ... i posiadam dwuletnie doświadczenie w swoim zawodzie jako:

    Prawdziwy "człowiek - orkiestra".
    :-o
    M.

  • 5. Data: 2004-05-28 19:59:45
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Prawdziwy "człowiek - orkiestra".
    > :-o
    > M.

    ale jesli zwrócisz uwagę na ogłoszenia różnych firm - to właśnie potrzebują
    ludzi-orkiestry i to o jeszcze szerszym spektrum !!

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-05-29 11:46:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 May 2004 21:59:45 +0200, "KrzysztofM"
    <k...@n...dvdinfo.prv.pl> wklepał(-a):

    >ale jesli zwrócisz uwagę na ogłoszenia różnych firm - to właśnie potrzebują
    >ludzi-orkiestry i to o jeszcze szerszym spektrum !!

    Tak, szukają jednego człowieka wykonującego robotę za trzech.

  • 7. Data: 2004-05-31 07:46:32
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl>

    MerlinXP wrote:

    > Prawdziwy "cz?wiek - orkiestra".

    Całkiem możliwe. Jak patrzę na swoje CV to myślę że też jestem. Co
    ciekawsze taka mam prace że muszę być.

    Ps. A CV przed ewentualnym wysłaniem przycinam do wymagań stanowiska
    żeby ewentualny pracodawca nie miał dylematu np. dlaczego administrator
    sieci ma w osiągnięciach napisanie i wdrożenie systemu FK :)

  • 8. Data: 2004-05-31 16:41:27
    Od: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl>

    > ale jesli zwrócisz uwagę na ogłoszenia różnych firm - to właśnie
    potrzebują
    > ludzi-orkiestry i to o jeszcze szerszym spektrum !!

    Potrzeby, to każdy ma duże. Co do IT to (z moich doświadczeń) największe i
    najmniej realne mają ci, co sami niewiele potrafią.
    Cudów nie ma - geniusze nie rodzą się "na kamieniu" - jeżeli ktoś piszę, że
    ma doświadczenie w tylu sprawach, to pewnie w większości tematów nie jest
    ono zbyt wielkie.
    M.

  • 9. Data: 2004-06-01 00:15:52
    Od: "Bolek" <b...@g...pl>

    "MerlinXP" <M...@W...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > ono zbyt wielkie.
    > M.
    >
    > Co to jest informatyk? czy to taki co zbiera informacje czy tez
    posiadajacy informacje.

    Bolek