PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0 › Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
  • Data: 2004-12-18 09:28:36
    Temat: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    Od: "Piotr Michalowski" <r...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik "Michał Szeląg" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cpuho9$a2h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    | Jeszcze raz ten temat bo zeszliśmy z tematu!
    | do tej pory mieliśmy odpowiedzi:
    | 1600
    | 1000
    | 2000-4000 brutto
    | 824<
    | 6000 brutto
    |
    | reszta była niepoważna i wątpliwa.
    | no i mamy jakiś obraz sytuacji, proponuję nie rozczulać się nad płacami,
    | tylko pomóc mi w stworzeniu ładnej tabelki na tej grupie z płacami
    | programistów.

    W zasadzie powinna być to tabelka z płacami za wykonanie pojedynczego punktu
    funkcyjnego
    oprogramowania. Należałoby określić, czy ten punkt funkcyjny należy do
    głównej,
    czy pobocznej funkcjonalności oprogramowania. Proponuję podawanie średniego
    czasu wykonania
    punktu funkcyjnego Byłaby to miara wzgłedna, która umożliwiałaby sensowne
    porównania umiejetności,
    pracowitości i przydatności narzędzi i języków oprogramowania.

    | Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

    Fajne motto. Też tak uważałem (dawno temu) w trakcie studiów.

    Pozdrawiam,
    Piotr