PracaGrupypl.praca.dyskusjeII filar › Re: II filar
    From: "domańczak" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: II filar
    Date: Thu, 30 Jan 2003 12:31:32 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@as1-82.pila.dialup.inetia.pl

    Poniewaz trochę interesuje sie zmianą funduszu (w moim poprzednim miejsu
    pracy wręcz zmuszono mnie do wyboru takiego a nie innego funduszu),
    zachowałm sobie taki wycinek z dziennika "Życie" (16 i 17 czerwca 2001). Nie
    wiem, moze ostatnio cos sie zmieniło. Trzeba by poszukać moze jakieś
    aktualnosci na Onecie albo pogooglować ;-)

    "Jak zmienic OFE
    Najpierw spotkaj sie z akwizytorem funduszu, do którego chcesz sie przeniesć
    i podpisz umowę członkowską. Poinformuj go takze, ze juz nalezysz do innego
    OFE. Następnie wyslij pismo do swego starego funduszu. W liscie powinny sie
    znaleźć twoje dane: imie, nazwisko, numer dowodu osobistego, adres oraz
    numer umowy członkowskiej. W pismie tym poinformuj także, ze w pełni
    świadomie zdecydowałes sie na zmiane funduszu. Podaj nazwę nowego funduszu,
    date i godzinę podpisania umowy. Poproś o jak najszybsze dokonanie transferu
    twoich srodków. Dodaj, ze wiesz, że podane przez ciebie dane sa
    wystarczajace do przeprowadzenia transferu i zagroź skargą do UNFE, gdyby
    transfer był odwlekany. Kopie wymienionego pisma wyslij także do swego
    oddziału ZUS."

    Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru :-)
    Ania