PracaGrupypl.praca.dyskusjeI znów wesoło... :) › Re: I znów wesoło... :)
    From: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I znów wesoło... :)
    Date: Mon, 9 Dec 2002 10:58:58 +0100
    Sender: p...@o...pl@dial168.walbrzych.dialog.net.pl

    > Rozmawiałem trzy dni temu z moim partnerem z Niemiec - u nich jest tak,
    > że jak firma kogoś szuka, to najpierw musi (jest to regulacja prawna)
    > poinformować swoich pracowników, że potrzebuje osoby na takie a takie
    > stanowisko.

    pierwszenstwo rekrutacji wewnetrznej...

    Dopiero gdy nikt z pracowników się nie zgłosi, lub nie
    > zgłosi się osoba o dostatecznych kwalifikacjach można dać ogłoszenie do
    > gazety. W firmie, z którą współpracuję jest to przestrzegane.

    potem rekrutacja zewnetrzna...

    dziwne, ze jest to regulacja prawna, bo to powinno zalezec li tylko od
    polityki kadrowej firmy...

    rekrutacja wewnetrzna jest duza motywacja dla pracownikow firmy, to
    zrozumiale.. logiczne jest tez pierwszenstwo rekrutacji wewnetrznej...

    chociaz i jedna i druga ma swoje pluy i minusy, ktorych nie bede tu
    wyliczal...

    poza tym to co napisales nijak sie ma do tego co napisal maguard....

    ogloszenie MIALO POJSC DO GAZETY, czyli zdecydowano sie na rekrutacje
    zewnetrzna... a ze ktos przed wejsciem ogloszenia dostal te prace, tzn. ze
    mial dobre wtyki i byla to protekcja, a nie rekrutacja wewnetrzna, to jasne
    :-)

    wiec maguard ma racje piszac, ze to 'wesole' :-)

    Pawel,