PracaGrupypl.praca.dyskusjeI jak ma być dobrze... › Re: I jak ma być dobrze...
  • Data: 2004-02-23 11:19:37
    Temat: Re: I jak ma być dobrze...
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "motto" <m...@w...pl> wrote in message
    news:29143138.XGuRW8WeXQ@motto.pl...
    > laptopa, powiedział "dowidzenia" i wyszedł z firmy. Nie wiem czy zrobił
    > dobrze, nie wiem, czy sam nie zrobiłbym podobnie na jego miejscu. W sumie
    > jak sobie przypomne (z czasów kiedy ja szukałem pracy) teksty w stylu "A
    > kto Pana tu przysłał?" etc. Zaczynam sobie uświadamiać, że miałem
    > niewiarygodne szczeście znajdując pracę bez żadnych układów.

    >który studia skończył prawdopodobnie za świniaki,
    ? jakie swiniaki hehe

    historia ciekawa, ale nijak majaca sie do samego tematu :]
    ta procedura, obowiazywala, obowiazuje i bedzie obowiazywac? a swiat sie
    zmienia...

    czy zrobil dobrze ?
    Szanuje go - juz za jego decyzje, tylko kto na niej straci ?- Maciek czy
    niedoszly informatyk syna brata ciotki prezesa ?

    Pozdr.
    mikl