PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...??? › Re: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    Date: Sun, 20 Jun 2004 23:55:39 +0200

    > Dobra, dzieki - Wy i tak nie rozwiazecie za mnie tego problemu, pomimo
    nawet
    > jak najlepszych checi.

    tu masz jak najbardziej rację.
    Ale, podpowiem ci tak jak sam zwykle staram się rozumować. Pomijając branżę,
    bo tu ci na pewno nie pomogę (sam musisz znaleźć właściwe dla siebie
    zajęcie).
    Pracy należy szukać tam, gdzie jest praca. To chyba oczywiste. Na miejscu,
    jak piszesz masz problem, bo jest bardzo mało miejsc pracy. Oczywiście nie
    musisz porzucać tego miejsca i szukac w swoim rejonie, ale sam wiesz jakie
    masz prawdopodobieństwo . Czyli albo własny interes, albo emigracja za
    chlebem. Jeżeli jest dla ciebie duzym problemem pieniądz na własny
    biznes/nie masz pomysłu co robić to musisz się z tego miejsca ruszyć. Do
    Poznania masz 60 km, czyli pksem pewnie ze 100-150 zł na bilet miesięczny.
    plus czas przejazdu. Czyli warto poświęcić tak niewiele w obliczu "nie mania
    nic". Robota sama nie przyjdzie, trzeba się za nią ruszyć.A jak dojedziesz
    na miejsce? jak wysiądziesz na dworcu, kierunek kiosk i kupno gazety z
    ofertami pracy. Kierunek urzędy zatrudnienia. Kierunek agencje pośrednictwa
    pracy. Kierunek potencjalny pracodawca. I chcieć pracować, rozmawiać z
    pracodawcami po partnersku, w końcu masz do zaoferowania pracodawcy coś, co
    jest mu potrzebne - swój czas, który możesz mu poświęcić. I głowa do góry,
    być pewnym siebie, wiedzieć czego się chce. Zawsze lekko można
    pokoloryzować, w końcu i druga strona też ci będzie mówić o fantastycznych
    warunkach pracy u niego.
    tyle ogólnie, mam nadzieję że ci się przyda

    > Pozdrawiam
    > Darek
    gromax