PracaGrupypl.praca.dyskusjeHasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje › Re: Hasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje
    From: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Hasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje
    Date: Wed, 23 Apr 2003 20:13:50 +0200

    "Macias" <m...@w...pl> wrote in message news:b86cmg$sv3$1@news.onet.pl...

    > niejedno zrobić. Jaki to pomysł? Stwórzmy "pseudo-holding" usługowy,
    > w którym udziały będą mieć/pracować będą ludzie rekrutowani stąd.
    > Działajmy pod jednym szyldem.

    Przyszły mi to głowy dwie sytuacje i chciałbym, żebyś spróbował przewidzieć
    swoje działania w przypadku ich wystąpienia:

    1. zakładasz wyżej wzmiankowaną firmę, swój akces zgłaszają: doker,
    krawcowa, dwie studentki ekonomii, anglista który obiecuje, że za miesiąc
    zda egzamin państwowy, sprzątaczka, mechanik samochodowy, grafik komputerowy
    i technik frezarek cyfrowych.
    Pytanie: jaki szyld będzie miało takie przedsięwzięcie?

    2. firma została założona, swój akces zgłosiło m.in. dziesięć osób
    deklarujących znajomość zasad księgowości. Firma otrzymuje zlecenie na
    prowadzenie ksiąg dla dużego przedsiębiorstwa X, które rezygnuje z własnego
    działu księgowości, jest to robota dla ok. sześciu osób, podpisujesz umowę
    na pół roku. Zaczynasz dzwonić do zadeklarowanych współpracowników: dwóch od
    miesiąca ma już inną pracę, jeden zgadza się entuzjastycznie, ale on może
    zacząć za miesiąc bo ma wykupioną wycieczkę, kto inny przyznaje się, że tak
    naprawdę to tylko przeczytał książkę o księgowości ale ciągle myli mu się
    PIT z CIT-em, dwie osoby nie odbierają telefonów ani maili, następny mówi że
    się zdecyduje, jeśli dostanie na początek 2500 na rękę, jedna osoba jest w
    szpitalu, dwie inne mogą zacząć od jutra. Co robisz w takiej sytuacji? Umowa
    z przedsiębiorstwem X przewiduje wysoką karę za niedotrzymanie warunków
    umowy.

    Tomek Z.