PracaGrupypl.praca.dyskusjeHRK - kwiatki › Re: HRK - kwiatki
    From: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: HRK - kwiatki
    Date: Thu, 12 Dec 2002 17:21:57 +0100

    Ale co z tego ze sie zarejestrowaliscie...?
    Ja tam jestem zarejestrowany juz kawal czasu, moze nawet rok, oferty dostaje
    prawie codziennie...
    I co z tego..?
    Czy zauwazyliscie bezsens tego typu dzialania, zeby tylko elektronicznie
    rejestrowac sie i odpowiadac na interesujace nas ogloszenia...I jest tego
    coraz wiecej
    Dla mnie to paranoja poniewaz oferty mam swieze co gora 2 dni, odpowiadam na
    mnostwo z nich i nadal jestem bezrobotny...

    Dla mnie najgorsze jest to, ze jezeli przysylaja mi fajna oferte, chcialbym
    odpowiedziec pisemnie, listem poleconym lub osobiscie sie udac do firmy,
    ktora podala takie ogloszenie a nie moge...Nie ma zadnego podanego
    adresu,nawet nazwy firmy, ktora jest zainteresowana pracownikiem (pisza
    tylko: nasz klient, jedna z czolowych firm tetete,aktualnie poszukuje osoby
    na stanowisko...). A ty co mozesz zrobic? Wpisac swoj login i password i
    czekasz dalej...I nie znam osoby do ktorej sie odezwal HRK...
    Nawet nie wiesz do kogo moglbys sie zwrocic w sprawie tej oferty!!

    A najgorsze to jest to, ze jak przegladam inne portale oferujace prace to
    wiekszosc ogloszen posiada HRK ze swoim zje..nym sposobem ubiegania sie o
    konkretne stanowisko...Mozesz jedynie wejsc na ich strone tytlko poprzez
    jakis link i znowu login, password i czekasz
    Takie posrednictwo to ja mam w du.ie. Wybaczcie wyrazenia ale nie moge
    inaczej. Od roku co 2 dni zglaszam u nich co najmniej z 5 mozliwych
    stanowisk na ktore bym sie nadal (w koncu wpisalem swoj profil uzytkownika
    wiec niby przysylaja stanowiska dla mnie), a ani razu nie otrzymalem zadnego
    telefonu. Sorry, ale chyba tak zlym kadnydatem nie jestem, rok odpowiadania
    na kilka ogloszen co drugi dzien, musialby sie skonczyc wreszcie jakas
    propozycja, a tu nic...!

    Sorry ale jak dla mnie to wykorzystywanie elektornicznego sposobu
    poszukiwania pracy jest porazka. Szukanie pracy w internecie-spoko. Uwazam,
    ze jest to super sprawa. Ale gdy za konretna oferta stoi konkretny adres i
    firma a nie tylko rejestracja i czekanie ze jakis dupek oceni czy sie nadam.
    Skoro dostaje oferte to powinienem sie nadac w mniejszym lub wiekszym
    stopniu i chociaz powinienem trafic na pierwsza rozmowe...NIe mam racji

    pozdrawiam

    Użytkownik Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:i...@4...com..
    .