PracaGrupypl.praca.dyskusjeGrupa "Adam P". › Re: Grupa "Adam P".
  • Data: 2002-12-07 22:46:31
    Temat: Re: Grupa "Adam P".
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Ania" <l...@p...onet.pl> writes:

    [..]

    > dzwonią, to nie jest pogarda albo drwina z ciebie?

    > Różnica polega na tym że drwiną od rówieśnika, czy tez innej osoby
    > pogardzisz i się spienisz a za drwinę przyszłego pracodawcy podziękujesz!

    gdy mowia ze zadzwonia a nie dzwonia, to jest to dla
    mnie wazna informacja:
    - ze mnie nie zatrudnia wobec tego powinnam isc gdzie indziej i na
    nich nie liczyc
    - ze maja do dupy dzial hr, bo ich nie stac na dotrzymywanie slowa.

    wniosek: nie chce w takiej firmie pracowac, bo sami o sobie zle
    swiadcza.

    nie widze nigdzie tutaj niczego, co byloby dla mnie obrazliwe czy
    wrecz pogardliwe i zeby ranilo moje ego.

    ludzie kochani, mniej emocji, a wiecej myslenia - to naprawde pomaga.

    pogarda, drwina, zranienie ma miejsce tylko wtedy, jesli nas w jakis
    sposob DOTYKA. a kiedy moze taka reakcja pracodawcy nas dotknac? czy nie
    czasem wtedy, jesli wezmiemy ja DO SIEBIE? czy nie czasem wtedy, kiedy
    mielismy nastawienie, ze jestesmy tak dobrzy i wielcy, ze beda wokol
    nas skakac i MUSZA przyjac? a jak nie przyjeli, nawet nie odzdzwonili,
    to to osobisty afront?

    dlaczego jak szukamy odpowiedniego towaru w sklepie to potrafimy
    zjezdzic pol miasta, stracic kupe czasu i mimo wyraznych odmow ("nie,
    nie mamy prosze pani") nie jest to obrazliwe i pogardliwe, a jak szuka
    sie pracy i mowia "nie mamy" to jest to pogarda???

    zastanowcie sie nad tym.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net