PracaGrupypl.praca.dyskusjeGreencard i zmiana pracodawcy po przerwie w pracy › Re: Greencard i zmiana pracodawcy po przerwie w pracy
    From: "michal" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Greencard i zmiana pracodawcy po przerwie w pracy
    Date: Thu, 26 Feb 2004 16:06:58 +0000 (UTC)

    Shane McGowan <m...@h...com> napisał(a):

    > "Konrad Kwiecien" <k...@w...pl> wrote in message
    > (...)

    > firme
    > >

    > Pozwolenie na prace wydawane jest (do 1.05 co najmniej) tylko na jednego
    > konkretnego pracodawce i wygasa w momencie wygasniecia umowy o prace, tak
    > wiec twoj nowy ew. pracodawca musi wystapic o nowe pozwolenie.
    >
    > Dokladne informacje znajdziesz na stronie www.polonia-it.org
    >
    > Pozdrawiam,
    >

    > --
    > Shane

    Niestety kolega Shane wcisnal troche kitu. Sam bylem na GreenCard i nie bylo
    problemu ze zmiana pracodawcy bez zalatawiana jakichkolwiek nowych papierow.
    Osobiscie nie zmienilem pracodawcy ale zrobilo to kilka osob z firmy w ktorej
    pracowalem. Nie bylo zadnego problemu. Wprawdzie GreenCard jest wystawiane na
    konkretna firme ale jezeli chcesz zmienic firme to Twoja nowa firma zadba o
    wszystko - jezeli jej zalezy oczywiscie;-)

    pozdrawiam