PracaGrupypl.praca.dyskusjeGrafik-ile zarabia › Re: Grafik-ile zarabia
    From: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Grafik-ile zarabia
    Date: Tue, 09 Apr 2002 10:30:17 +0200

    > do zadaŸ nale›a 1/2 o by
    > projektowanie reklam , stron www , sk 1/2 adanie gazetki.
    > Oraz ile zarabia grafik komputerowy, na pocz?tek.
    > pozdrawiam

    Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie. To ile zarabia zalezy od:
    - doswiadczenia (stazu)
    - wyksztalcenia (studia plastyczne pomagaja)
    - firmy (inaczej w duzej agencji inaczej w malej drukarni)
    - miasta (wiecej w duzym, mniej w malym)
    - oraz tupetu - ile wywalczysz.

    A na poczatek, to mozesz nie zarabiac nawet nic. Pomimo niezgodnosci z KP
    (patrz watek 'na praktyki przyjme...') sa mozliwe sytuacje, gdy obie strony
    dogaduja sie, ze w ramach przyuczenia, zdobycia doswiadczenia, czy jak to
    nazwiesz, np pierwszy miesiac pracujesz za darmo. Zdarzyly mi sie takie
    propozycje ze strony osob szukajacych pracy.
    A drugi biegun jest taki, ze osoby pracujace przez lata na cieplej posadce
    za np 7 tys na miesiac po stracie tej pracy nie wyobrazaja sobie, ze
    zaczynajac nowa mogliby zarabiac mniej...

    Mam nadzieje, ze troche Ci to pomoze.
    Pozdrawiam
    Michal