PracaGrupypl.praca.dyskusjeGodziny nadliczbowe-proste? › Re: Godziny nadliczbowe-proste?
    From: "Marzena Zdych" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Godziny nadliczbowe-proste?
    Date: Sun, 1 Aug 2004 10:44:06 +0200

    Witam
    Najprostszy sposób jest taki liczysz wszystkie dni pracujące według
    kalendarza oprócz sobót i niedziel i świąt i mnożysz te dni razy osiem.
    Podam Ci przykład Lipiec w lipcu każdy powinien mieć przepracowane 22 dni
    czyli 176h. i tak co miesiąc wyliczasz i wtedy możesz im powiedzieć czy mają
    nadgodziny czy nie.

    Pozdrawiam