PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupei pytania HR - twoje mocne strony etc.... › Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    From: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    Date: Sat, 05 Feb 2005 16:01:42 +0100

    Marcin pisze:

    >Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    >news:ctvpmq$cea$1@nemesis.news.tpi .pl...

    >Rozumie ze Ciebie nigdy stres nie paralizowal? Stan psychiki w danym

    A jesli praca wymaga stalego radzenia sobie w sytuacjach stresowych?
    Poradzenie sobie te stresem na rozmowie jest mocnym swiadectwem tego, ze
    kandydat umie opanowywac sie w stresie, w sytuacjach mniej stresujacych.

    >dlugi czas przyjmowalas ludzi i mechanicznie ich odtracasz nie starajac sie
    >dostrzec w czlowieku siedzacym przed toba pozytywnych i wartosciowych cech.

    Znow: w wielu pracach (nie tylko ph) facet z innej firmy, z ktora negocjujesz
    wzglednie np. dziennikarz chcacy zrobic negatywna sensacje wokol firmy siedzi
    z nastawieniem demonstracyjnie negatywnym i wskazujacym na prawdopodobne
    odrzucenie i czeka, co powiesz. Przy rekrutacji do takich prac "test stresu"
    jest wysoce uzasadniony.

    Pewnego razu bylem na rozmowie w sprawie pracy w sklepie
    >komputerowym i pytania dotyczace potrzebnej wiedzy w tym zawodzie stanowily
    >1/5 przy czym "tetujaca" pani nie miala duzo wiedzy nt komputerow bo co
    >chwile ja poprawialem z ironicznym usmiechem na ustach co ja wprawialo w
    >zaklopotanie.

    Na pewno nie chcieli sprzedawcy, ktory by klientow wprawial w zaklopotanie...

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl