eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłośny pracownik w pracy... › Re: Głośny pracownik w pracy...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Głośny pracownik w pracy...
    Date: Mon, 8 Jan 2007 22:25:36 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 41
    Message-ID: <enucsb$iof$1@news.dialog.net.pl>
    References: <n...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-13506.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1168291531 19215 87.105.9.194 (8 Jan 2007 21:25:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Jan 2007 21:25:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:199683
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:n8ooekj0hc4p.1u7e55j6jjrcf.dlg@40tude.net Krzysztof
    'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> pisze:

    > Jak oduczyć uciązliwego pracownika w pracy jego uciązliwości ?
    > Polega to na tym, ze niemalże każdą czynność, a na pewno co drugą czynność
    > melduje czy to koledze czy koleżance. Mówi przykładowo na głos:
    > "No dobra, to teraz napiszemy do Iksińskiego" - i redaguje poczte
    > elektroniczną, podczas redagowania na szczęscie jest cicho
    > "Basiu, Iksiński odpowiedział !" - mówi głośno do Basi, chociaż wcale
    > odpowiedź nie dotyczy zakresu czynności, które wykonuje Basia.
    > Gdy pracownik coś sprawdza, to na głos czyta to co sprawdza, np. robi
    > zestawienie dokumentów, i numery tych dokumentów głośno na głos sprawdza
    > czy się nie pomylił.
    > Przychodzi ok. 200 listów elektronicznych dziennie, to na głos czyta
    > tematy lub jakiś fragment, przykładowo:
    > "Basiu, przyszło od .... to i to", chociaż wcale to nie jest temat Basi
    > "Tadek, przyszło od .... to i to", chociaż wcale to nie jest temat Tadka,
    > bo czasem przychodzą wiuadomości do Tadka lub Basi, ale system jest taki,
    > ze wszelką korespondencję gromadzi się na nośnikach papierowych, więc
    > pracownik drukuje to i daje komu trzeba.
    > Głosno gada do telefonu, tak jak na nakimś filmie, ktoś im dalej
    > telefonował, tym głośniej mówił...
    > Niestety biuro jest tak zorganizowane, że jest jeden pokój i nie da rady
    > przejśc do innego pokoju bo innego pokoju nie ma.

    Moim zdaniem w opisanej sytuacji dobre są pierwsze 2 punkty podane przez
    Maćka Sobczyka i należałoby je wykonać.
    3 już nie za bardzo, bo groźba - "naskarżę na ciebie do szefa" raczej IMO
    nie licuje z godnością poważnego człowieka. Z kolei jej realizacja, czyli
    pkt 4 zasługuje po prostu na strzał w paszczę i poprawkę z laczka. ;)
    Cóż więc zrobić jak 2 pierwsze nie zadziałają?
    To zależy czy komuś jeszcze poza Tobą osobnik ten działa na nerwy. Jeśli
    nie, to trzeba by się zająć raczej sobą - może tam jest źródło problemu.
    Ale jeśli to ogólne odczucie, to cóż: klina klinem, pokomentujcie między
    sobą głośno jego zachowanie (bez wdawania się z nim w dyskusje).

    --
    Pozdrawiam
    Jotte


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1