PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szacunek dla rekruta... › Re: Gdzie szacunek dla rekruta...
  • Data: 2005-01-29 13:05:28
    Temat: Re: Gdzie szacunek dla rekruta...
    Od: "miket" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam się, że ulegasz pewnemu złudzeniu :)). Polega ono na wierze w
    > obiektywne i merytoryczne kryteria rekrutacji w Polsce. W jakichś 90 jest
    > ich natomiast brak. Nie ocenia się, powiedzmy motywacji, umiejętności
    pracy
    > grupowej, inicjatywy itd., ale wymagania płacowe i wygląd. Pojęcie
    > feedbacku jest natomiast kompletnie egzotyczne...

    swego czasu każdy uważał bank za powiedzmy instytucję godną zaufania [było -
    minęło] lecz podlegając procesowi rekrutacji, który wyglądał w ten
    sposób...[stop]
    nie chcę żeby wyglądało że się rozczulam, przechodzę nad tym do porządku
    dziennego...

    ale jaka by nie była prawda, jest i tak lepsza niż niewiedza...

    Mówcie rekrutom jaki jest powód!!
    Miejcie szacunek dla pracowników, to oni w dużej mierze generują Wasz zysk!!

    pozdr!
    miket