PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szacunek dla rekruta... › Re: Gdzie szacunek dla rekruta...
  • Data: 2005-01-29 19:22:03
    Temat: Re: Gdzie szacunek dla rekruta...
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miket" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ctg350$6ce$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > MOJA: Czy mogłabym poznać powód tej decyzji?
    > BANK: Oczywiście. Znaleźliśmy kandydatów którzy posiadają kilkuletnie
    > doświadczenie na podobnym stanowisku./Miała Pani zbyt wysokie wymagania
    > finansowe/Jest Pani idealnym kandydatem, ale centrala w ostatniej chwili
    > zablokowała proces rekrutacji zewnętrznej.
    > MOJA: Rozumiem, dziękuję bardzo za informację.
    >
    > 30 sekund cennego czasu bankowca...to nie dyskusja...Odpowiedź banku
    > niewiele mówi, ale jednak...

    Problem polega na tym, ze oni sa w stanie dostarczyc tylko informacji
    niewiele mowiacej - tzn. "byl ktos o wyzszych kwalifikacjach/doswiadczeniu"
    (co czesto jest zreszta prawda). Prawdziwych rzeczy, ktore by byly podstawa
    do wyciagniecia wnioskow dla rekrutowanego - np. "przyszedl pan na rozmowe
    kwalifikacyjna smierdzac ledwo co wypalonym papierosem", "byl pan zbyt
    zestresowany", "odpowiedz na pytanie o plany zawodowe nie wskazywala na
    dobra znajomosc swoich celow" - nikt Ci nie powie. Zabrania tego kultura i
    powstrzymuje przed tym perspektywa prob dyskusji ze strony kandydydata, ze
    teraz zrozumial i ze moze by go jednak wzieli, skoro tylko to bylo powodem.

    I.