PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    From: <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Date: 8 Aug 2002 09:01:21 +0200

    > Zaczety temat draze zlosliwie aby sie wkoncu dowiedziec (jak osoba ktora to
    > zapoczatkowala) gdzie pracuja owe zony GCow.
    > Nie sadze aby kobieta z ambicjami zgodzila sie zostac kura domowa w imie
    > czego (jak narazie nie wiem czego) ??? Dla mnie jest to chore jezeli zona
    > siedzi w domu i jest tzw HouseWife, poniewaz nic innego nie bedzie robic jak
    > tylko chodzic do kosmetyczki na zakupy i ogladac telewizje. A pisanie ze
    > jest jej dobrze to lekka przesada. Kazdemu kto tak napisze proponuje 6
    > miesiaczne wakacje w domu z ksiazka (ciekawe po ilu tygodniach zaczniecie
> [...]

    Tak sie szczesliwie sklada ze moja zona zajmuje sie naszym malym dzieckiem i
    wierz mi lub nie ale zajmuje jej to 100% czasu wiec nie moze sobie pozwolic na
    razie na jakas prace. W Polsce sytuacja bylaby podobna, tyle ze tam zona nie
    mialaby prawatnych lekcji niemieckiego i nie uczylaby sie tego jezyka tak
    szybko jak teraz. Mysle ze za rok, dwa jak padnie znowu pytanie odnosnie prace
    zon GC to odpowiedzi beda troche inne, bo wiele osob (szczegolnie zon) ktore tu
    przyjechaly dopiero sie aklimatyzuje z ludzmi, jezykiem i sytuacja na rynku
    pracy.

    Pozdrawiam
    Wojtek