PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie praca dla ekonomisty? › Re: Gdzie praca dla ekonomisty?
    From: "Robert" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie praca dla ekonomisty?
    Date: Fri, 11 Jun 2004 17:20:28 +0200

    > ja co prawda juz jestem po studiach (tez ekonomicznych) i nawet pracuje w
    > swojej specjalizacji, ale na moim doswiadczeniu nie wiele bys skorzystal,
    bo
    > kilka lat temu niestety byly inne warunki.
    > W firmie w ktorej pracuje czasami zatrudniamy na staz (3 miesiace)
    > studentow. Zwykle zatrudnia sie ich wiecej niz jest planowanych etatow.
    > Najlepszym proponowana jest praca na etat. Dodam, ze wybiera sie ludzi pod
    > wzgledem specjalizacji, wiec praca w zawodzie bardzo prawdopodobna.
    > Moze warto uderzyc do duzych firm i popytac o tego typu mozliwosci?

    Troche sie zraziłem do staży i wolontariatów.
    Nie dlatego że nie płacą, kasa nie jest dla mnie najważniejsza.
    Bardziej denerwuje mnie poczucie straty czasu. Mam wrażenie że pracodawcy
    organizują staże "bo to modne"
    Jak już przychodzi stażysta to nie bardzo wiadomo co znim zrobić. Nikt nie
    pomyślał wcześniej do czego stażysta mógłby być potrzebny.
    Kierownictwo spycha problem w dół, a pracownicy bojąc się o stołki, nie chcą
    dać nic do roboty w czym absolwent mógłby się wykazać.
    Efekt tego jest taki że absolwenci ścisłych kierunków np matematyki po agh,
    w bankach zajmują się sortowaniem poczty, podczas gdy kierownikami działów
    są ludzie po zootechnice
    Po co? "Będzie wpis w CV"