PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie praca dla ekonomisty? › Re: Gdzie praca dla ekonomisty?
    From: "Kaja" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie praca dla ekonomisty?
    Date: Fri, 11 Jun 2004 11:24:56 +0200

    > W związku z tym mam pytanie: Gdzie celują ci co bardziej ambitni
    absolwenci
    > uczelni ekonomicznych?
    > Mam nadziej na jakieś konstruktywne odpowiedzi, bo lektura jobpilota znowu
    > mnie podłamała :(
    > Pozdrawiam
    > Robert

    Witam,
    ja co prawda juz jestem po studiach (tez ekonomicznych) i nawet pracuje w
    swojej specjalizacji, ale na moim doswiadczeniu nie wiele bys skorzystal, bo
    kilka lat temu niestety byly inne warunki.
    W firmie w ktorej pracuje czasami zatrudniamy na staz (3 miesiace)
    studentow. Zwykle zatrudnia sie ich wiecej niz jest planowanych etatow.
    Najlepszym proponowana jest praca na etat. Dodam, ze wybiera sie ludzi pod
    wzgledem specjalizacji, wiec praca w zawodzie bardzo prawdopodobna.
    Moze warto uderzyc do duzych firm i popytac o tego typu mozliwosci?

    Pozdrawiam
    Kaja