PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie praca dla ekonomisty? › Re: Gdzie praca dla ekonomisty?
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie praca dla ekonomisty?
    Date: Fri, 11 Jun 2004 01:54:19 +0200

    >Bo zawodowo, to ekonomisci kojaza mi sie wylacznie z praca w ksiegowosci,
    >ale chyba myslisz o czyms innym niz prawidlowe ksiegowanie kosztow, bo bys
    >sie nie dopytywal.

    bogate masz pojęcie o ekonomii:) to jest tak jakby ktoś powiedział że
    informatyk to mu się kojarzy z takim facetem co to biega i kabelki
    podłącza:)
    księgowi, analitycy, pr, itd itp.
    jako dygresja, skojarzyło mi się to jakby firma chcąc zaciągnąć porzyczkę w
    banku wysyłała księgowego. albo żeby ksigowy miał układać strategię
    marketingową produktu. heh, chociażby po samych kierunkach na uczelniach
    można poznać co robią ludzie w danej branży....

    >--
    >pzdr. Krzysztof
    gromax

    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #