PracaGrupypl.praca.dyskusje › GOTOWA STRONA DLA PRZEDSTAWICIELA FIRMY ECOWORLD

  • 1. Data: 2003-10-24 10:52:48
    Temat: GOTOWA STRONA DLA PRZEDSTAWICIELA FIRMY ECOWORLD
    Od: "Baco" <b...@o...pl>

    Witam serdecznie

    Mam gotową stronę dla przedstwiciela firmy ECOWORLD - Środki pielęgnacyjne,
    środki czyszczące (wystarczy zamieścić tylko dane osoby przedstawiciela co
    chętnie zrobię).
    Każdy wie jakie możliwości daje Internet jeśli chodzi o sprzedaż, więc nie
    będę się na ten temat rozpisywał. Cena strony - 250 zł.

    Adres strony: http://testt.webpark.pl/

    Wszystkie zainteresowane osoby proszę o kontakt na E-mail: b...@i...pl

  • 2. Data: 2003-10-24 11:39:55
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Baco" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Każdy wie jakie możliwości daje Internet jeśli chodzi o sprzedaż, więc nie
    > będę się na ten temat rozpisywał. Cena strony - 250 zł.

    jeszcze raz i dostaniesz instalke linuxa [5 plyt] na wszelkie maile jakie
    uzywasz.....

    PLONK

  • 3. Data: 2003-10-24 12:51:45
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a):

    > PLONK

    a jak bedziesz wiedzial, ze znowu cos wyslal? :DD nadzieja w tym, ze
    wysle z innego konta :)

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 4. Data: 2003-10-24 18:43:20
    Od: "Baco" <b...@o...pl>

> [...]
    > pielęgnacyjne,
    > >

    > jeszcze raz i dostaniesz instalke linuxa [5 plyt] na wszelkie maile jakie

    Może by tak jaśniej co?

  • 5. Data: 2003-10-24 19:36:06
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baco" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    <cut>

    > Może by tak jaśniej co?

    A co tu jest niejasne? 5 X 650 mega dostaniesz - w malych porcjach.
    Kolega zasugerowal na swoj sposob, ze upierdliwe oglaszenie sie z oferta
    sprzedazy strony www na grupie dyskusyjnej poswieconej rozmowom o pracy jest
    niemile widziane. Lamiesz netykiete - wystarczajaco jasne?
    /p