PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC - ubezpieczenie zdrowotne poza EU › Re: GC - ubezpieczenie zdrowotne poza EU
    From: "Enif" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GC - ubezpieczenie zdrowotne poza EU
    Date: Sat, 7 Sep 2002 15:27:14 +0200

    Użytkownik "Darek" <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ala20e$dph$1@news.gazeta.pl...
    > Czy ktos moze mi polecic kase chorych, ktora ma w swojej standardowej
    > ofercie ubezpieczenie zdrowotne takze w krajach poza EU? Glownie chodzi mi
    > Polske ale nie tylko...
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek
    >

    > --

    to zalezy co chcesz robic zagranica, tzn. wyjechac turystycznie czy pracowac
    jezeli turystycznie i masz < 26 lat to polecam karte euro26
    jezeli masz > 26 lat lub chcesz pracowac to musisz wykupic
    ubezpieczenie np. www.pzu.com.pl poszukaj tam. To tylko przyklad, a nie
    reklama ;))))
    Inni ubezpieczyciele maja podobne oferty.

    Pamietaj o tym ze kasa chorych nie ubezpiecza zagranica (z wyjatkiem podajze
    kilku panstw z ktorymi mamy jakies tam umowy). W zwiazku z tym jezeli gdzies
    zagranica zlamiesz np. nozke (czego Ci oczywiscie nie zycze !!!!) to koszty
    pokryjesz Ty ...

    Enif