PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC Niemcy › Re: GC Niemcy
    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GC Niemcy
    Date: 23 Oct 2002 14:38:53 +0200

    > tak o ile masz ubezpieczenie w panstwowej kasie chorych !!!!
    > jakis czas temu byla dyskusja wlasnie o przypadku ze kolega jest w de i ma
    > prywatna kase chorych i teraz chce miec zone i ja tu przywiezc ale ona
    > wtedy musi byc oddzielnie ubezpieczona :( niestety!!

    Jak sie rejestrujesz w de to wybierasz sobie kase chorych i jesli masz rodzine:
    zone i/lub dzieci to najlepiej wybrac panstwowa lub firmowa (jesli istnieje)
    kase chorych, ktora pokrywa koszty leczenia dla calej rodziny. Prywatna kasa
    jest chyba troche tansza ale tylko dla singli, gdyz kazdy musi byc ubezpieczony
    oddzielnie.

    Ja nie widze zadnej roznicy w nieprywatnych kasach chorych, ale moze ktos
    napisze czy sa takowe w uslugach lub kosztach dla AOK, BKK, KKH i SBK

    Pozdrawiam
    Wojtek