PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC Niemcy › Re: GC Niemcy
    From: "lesios" <l...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GC Niemcy
    Date: Fri, 18 Oct 2002 16:42:46 +0200

    > płacić
    >
    > Trzeba w Niemczech, przynajmniej oficjalnie :-)

    Czyli mógłbym ją zarejestrować i odesłać do Polski? Sprawdzają to?

    > To sie rozni w zaleznosci od rejonu Niemiec. W duzych miastach ok. 350-550
    > Euro wliczajac wszystkie koszta. Dolna granica moze byc zanizona.

    Z racji zawodu interesują mnie: Berlin, Monachium, Frankfurt, Hamburg.
    Jestem programistą. Można coś bliżej, co obejmuje podana przez Pana kwota?

    > Jesli masz dwa domy (tzn. bardzo czesto odwiedzasz dom w Polsce i
    mieszkasz
    > w nim Ty, badz Twoja rodzina), to masz bardzo duza ulge podatkowa na
    > wynajmowanie mieszkania (chyba cala kase sie odlicza, jesli sie nie myle).

    Ale to chyba jest w mocnej sprzeczności z pkt.1? Albo niższy podatek, albo
    odliczenie za wynajem? Lepiej chyba lepiej obniżyć podatek (o ile się da?)

    Lesio