PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC - Monachium jak jest? › Re: GC - Monachium jak jest? - tego nie wiem, ale
  • Data: 2002-08-10 11:29:11
    Temat: Re: GC - Monachium jak jest? - tego nie wiem, ale
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3d54f3d2.3763949@news.gazeta.pl...
    > Czesc.

    Czuje jakas prowakacje :)

    > Jakie to dla niego charakterystyczne...
    > Dosadne, perwersyjne molestowanie seksualne, a przy tym jak widac:

    To nie bylo molestowanie to byla propozycja samozaspokojenia, bez mojego
    platnego udzialu, bowiem brzydze sie kurestwa.

    > Ty to zrobisz za obiad, inni nie!
    > Po co sie tak od razu na ludzi rzucac z tego powodu?

    Jasne bo jak idziesz np. kupic samochod (omawiany produkt kosztuje tyle co 3
    dobre samochody) to placisz sprzedawcy za to ze ci opowie jakie to cudo
    chcialbys kupic. Placisz mu za przekazanie prospektow i jazde probna.
    Placisz rowniez za to zeby uslyszec w sklepie ile kosztuja np. spodnie itd.

    Chlopie pobudka, czasy gdy na pniu sprzedawalo sie produkty IT dawno sie
    skonczyly i trzeba troche zainwestowac zanim sie cos sprzeda. Np. w
    pracownikow ktorzy chetnie wspolpracuja w grupie, a dzien nie rozpoczynaja
    od marudzenia ze moze do roboty trzeba by sie wziac, a pensja taka mala i w
    sluzbowym samochodzie nie zainstalowali zmieniarki CD - to nie sa warunki do
    pracy.

    Nic sie nie zmieniles typowo roszczeniowa postawa
    B.