PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fundusz socjalny, jak to jest

  • 1. Data: 2006-11-07 07:55:36
    Temat: Fundusz socjalny, jak to jest
    Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl>

    Moja mama jest emerytka. Niedawno pracowala w przedszkolu i juz z niego
    odeszla. Dowiedziala sie, ze inni emeryci otrzymuja raz czy dwa razy w roku
    z tego przedszkola tzw socjalne. Mojej mamie nie chca tego placic twierdzac,
    ze juz przyszla do przedszkola jako emerytka. Mama wczesniej pracowala w
    zakladzie, ktory po 90 roku poprostu upadl i odeszla na emeryture. Poniewaz
    nie bylo juz tamtego zakladu pracy to socjalne w czasie pracy w przedszkolu
    wyplacali jej wlasnie w tym przedszkolu.

    Prosze o rade, czy mamie naleza sie jakies pieniadze. Jesli troche
    zagmatwalem to proszepytac mnie dokladniej.
    --
    -

  • 2. Data: 2006-11-07 13:14:24
    Temat: Re: Fundusz socjalny, jak to jest
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Abrakadabra" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Prosze o rade, czy mamie naleza sie jakies pieniadze. Jesli troche
    > zagmatwalem to proszepytac mnie dokladniej.

    Emeryt może korzystać z funduszu socjalnego w zakładzie, z którego
    odszedł na emeryturę. Pracując w przedszkolu, już jako emerytka, Twoja
    mama korzystała z funduszu socjalnego jak każdy inny pracownik, ale po
    zwolnieniu z pracy w przedszkolu nie ma podstaw, żeby w dalszym ciągu
    korzystała.
    Być może zakład pracy, z którego odeszła na emeryturę, został przejęty
    przez inne przedsiębiorstwo, w którym Twoja mama mogłaby korzystać z
    funduszu socjalnego jako emerytka.

    wa

  • 3. Data: 2006-11-07 14:31:20
    Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Być może zakład pracy, z którego odeszła na emeryturę, został przejęty
    > przez inne przedsiębiorstwo, w którym Twoja mama mogłaby korzystać z

    Dokladnie chodzi o ZWLE im Róży Luksemburg. Wielki moloch ktory padl z
    hukiem wiec nie ma raczej po nim juz nic. Czy jesli nikt nie przejal to
    przepadlo?