PracaGrupypl.praca.dyskusjeFresh Logistic (Raben) Gliwice › Re: Fresh Logistic (Raben) Gliwice
    From: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Fresh Logistic (Raben) Gliwice
    Date: Fri, 26 May 2006 13:42:03 +0200

    Użytkownik "TDK" <t...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:e56kbr$qie$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Czy jest tu ktoś kto może coś powiedzieć o pracy w tej firmie?
    > Dokładnie chodzi o stanowisko specjalisty ds. klientów dystrybucyjnych.
    > Jak wyglądają średnie płace, atmosfera itp.
    Atmosfery niestety nie znam, ale bywałem wielokrotnie we Freshu jako
    konsultant w sprawach rekrutacyjnych. Zastanawiające dla mnie było zawsze,
    dlaczego Fresh i cała grupa Raben tak długo publikuje ogłoszenia w GW i na
    portalach a potem i tak korzysta z zewn. firm rekrutacyjnych. Wniosek mam
    taki, że dużo wymagają, mało płacąc.

    Praca w oddziale Fresha, w którym bywałem, odbywa się na tzw. hali - masa
    biurek ulokowanych w wielkiej hali, do której prowadzą przeszklone drzwi.
    Rejwach, hałas etc. Trudne warunki pracy jednym słowem.

    Klienci dystrybucyjni, to IMHO najbardziej upierdliwa kategoria klientów.
    Raz, że Fresh zajmuje się logistyką produktów FMCG, co powoduje, że praca
    przebiega w pośpiechu; małe opóźnienie to w przypadku takiego jogurtu o
    krótkim terminie ważności katastrofa. Dwa, że klient dystrybucyjny to
    klient trudny z natury, nastawiony na duży, szybki obrót i oczekujący
    perfekcyjnie działających kanałów logistycznych. Więc praca ciężka.

    Praca we Freshu to niezły trening. Mało kto wytrzymuje dłużej niż dwa lata.

    pozdr.
    m.