PracaGrupypl.praca.dyskusje › Forum Prezesów Spółek

  • 11. Data: 2006-03-19 11:27:32
    Temat: Re: Forum Prezesów Spółek
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dvjeio$1fa3$1@node1.news.atman.pl>
    orzel <o...@p...onet.pl> pisze:

    > Powinni Cie wypierniczyc za zwierzenia o dlugach firmy na forum
    > publicznym. Co to ma w ogole dac?
    > Za grosz rozumu chyba nie masz.
    > Poza tym jesli majatek firmy przekracza dlugi i mowisz, ze to zgodnie
    > z prawem powinno byc jakos rozwiazane to chyba sam lamiesz to prawo
    > bo o tym wiesz, a nic nie robisz. Prokurator z urzaedu powinien cos z tym
    > zrobic.

    ROTFL :)
    Kolega jak widzę jest typowym przedstawicielem polskiego, przaśnego
    społeczeństwa.
    Całkowite zero pojęcia o temacie i sprawie, ale pierwszy do krytyki i oceny.

    --
    PozdrawiaM

  • 12. Data: 2006-03-19 11:33:01
    Od: "::Święty::" <kamil@_no_spam_bazydanych.707.pl>

    Faktycznie ORZEŁ z Ciebie ... ale chyba z ptasią grypą.

    powodzenia...

  • 13. Data: 2006-03-19 12:37:42
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    Po przeczytaniu posta ORŁA ręce mi opadły.
    Dyletanctwo przekroczyło wszelkie granice.
    Nawet nie bede probowal prostowac Twoich stwierdzen bo to jest kopanie sie z
    koniem a ja nie dam sie sprowokowac.
    Proponuje aby czytajac posty, czytac je korzystajac z rozumu ktory to
    powinien byc w głowie. Powtarzam - w glowie a nie np gdzies indziej.
    Jak bedziesz sie chwalil kolegom w piaskownicy, ze mi dolozyles to zapytaj
    ich co to jest KRS SAD moze wtedy cos wiecej zrozumiesz chociaz rokowania
    sa zle.

  • 14. Data: 2006-03-19 13:58:48
    Od: studentos <s...@T...pl>

    19-03-2006, na pl.praca.dyskusje, Krzysztof Szm napisał(a):

    > Super dyskusja. bardzo podoba mi sie konstruktywne podejscie do tematu a
    > wypowiedzi potwierdzaja tylko kto co soba reprezentuje.

    Nie powinieneś być kąśliwy, bo tak okazujesz jeszcze niższy poziom niż Ci
    co są kąśliwi wobec Ciebie. Rozumiem, że chcesz trochę rozpropagować swoje
    forum, ale próbujesz działać da ludzi, którzy (mojej opinii) zwracają uwagę
    na szczegóły...Moim zdaniem domena ma znaczenie... ale to może być
    czepianie. Sądzę, że lepiej byś na innych grupach (dot. tematyki www,
    reklamy) zapytał o sposób na rozpropagowanie forum o właśnie takiej a nie
    innej tematyce nie narażając się na żadne lub niewysokie koszta. Robiłeś
    coś takiego ?
    studentos

  • 15. Data: 2006-03-19 16:54:41
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    19-03-2006, na pl.praca.dyskusje, Studentos napisał(a):
[...]
    Bardzo serdecznie dziekuje za sugestie - jest słuszna i w tym kierunku też
    poszedłem:
    http://reklama.forumer.pl/ oni pomagaja w rozkrecaniu for za free.

  • 16. Data: 2006-03-20 08:48:29
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Krzysztof Szm [Sun, 19 Mar 2006 09:43:22 +0100]:

    > - o domenie za 30 zl juz kiedys pisalem ale jak ktos
    > nie potrafi szukac w archiwum to jest jego problem.

    A czemu miałby szukać? :-) Mówiłam Ci że taka będzie właśnie
    reakcja, no nie? Teraz już wiesz? ;-)

    > Jesli cena serwera oraz koszt forum jest dla niektorych
    > miernikiem wartosci to gratuluje i pozostawiam bez komentarza.

    Jest miernikiem rzetelności w Sieci. Tak samo jak inaczej
    podchodzisz do rzetelności firmy posiadającej własny biurowiec,
    inaczej do takiej co wynajmuje biuro, a jeszcze inaczej do tej,
    która mieści się w teczce właściciela na tylnym siedzeniu -
    tak samo w Sieci inaczej się podchodzi do darmowego softu plus
    aliasów vs. rzetelnego oprogramowania i własnego serwera oraz
    domeny. Po prostu - tutaj koszta są śmieszne, więc jeśli komuś
    nie chce się wydać tych 200zł rocznie, to widać mu cała sprawa
    zasadniczo wisi...

    > - na ogladalnosci mi nie zalezy

    A jak ma działać forum bez oglądalności? ;-)

    > liczylem na kostruktywna pomoc ewentualnie powazne sugestie
    > ale widze ze sie przeliczylem.

    Ale dostałeś kilka całkiem poważnych. Tylko je ignorujesz bez
    zastanowienia się, czy aby przypadkiem nie mają sensu...

    Kira

  • 17. Data: 2006-03-20 08:51:20
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

> [...]

    Ale dostałeś kilka całkiem poważnych. Tylko je ignorujesz bez
    zastanowienia się, czy aby przypadkiem nie mają sensu...

    Pamiętasz propozycję, że kupię Ci kontener Coli, przeleję do
    innych butelek, a Ty spróbujesz ją sprzedać bez informowania
    że to Cola za mniej więcej tą samą cenę? MARKA. Nadal jej nie
    doceniasz, a jest sprawą ściśle podstawową.

    I na temat tego, że celując do wymagającej grupy - musisz jej
    dać coś na odpowiednim poziomie też rozmawialiśmy, prawda?...

    Kira

  • 18. Data: 2006-03-20 17:36:35
    Od: studentos <s...@T...pl>

    19-03-2006, na pl.praca.dyskusje, Krzysztof Szm napisał(a):

    > http://reklama.forumer.pl/ oni pomagaja w rozkrecaniu for za free.

    Nawet nie wchodziłem na tą stronę. Wyobraź sobie człowieka, który robi coś
    za darmo. Wg mnie w naprawdę bardzo odosobnionych przypadkach można
    spodziewać się dobrego efektu. Raczej sugerowałem zapytanie na wymienionych
    przeze mnie grupach o jakąś podpowiedź, co do metodyki postępowania...
    studentos

  • 19. Data: 2006-03-20 17:39:40
    Od: studentos <s...@T...pl>

    20-03-2006, na pl.praca.dyskusje, Kira napisał(a):

    .:ciach:.

    Szanowny kolego (do Krzysztof Szm), jeśli po tym poście nadal nie
    dostrzegłeś pewnych detali, to chyba ciężko będzie Ci pomóc. Rozwiązań na
    tacy nie dostaje się za darmo... jeśli takich szukasz musisz zapłacić. A
    jeśli chcesz za free, to czytaj między wierszami.
    studentos