PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmy posrednictwa pracy - opinie? › Re: Firmy posrednictwa pracy - opinie?
    From: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Firmy posrednictwa pracy - opinie?
    Date: Wed, 12 Jan 2005 12:29:56 +0100

    Gdzieś z głębi "yetimir" <yetimir#wytnij_to#@poczta.onet.pl> wypłynęło z
    pasją:

    > Jakie sa wasze opinie i doswiadczenia?
    > Na jakiej zasadzie takie firmy pracuja i jak zarabiaja na siebie?
    > I pytanie najwazniejsze - na co zwracac uwage by nie zostac wyrolowanym
    > przez nieuczciwe firmy z tej branzy (bo i takie sie zdarzaja)?

    1. Wszelkie opłaty, koszty manipulacyjne, za wprowadzenie do bazy danych
    itp. - OSZUST! To jest zabronione prawem
    2. Na dłuższą metę można sprawdzać (o ile to możliwe), czy często nie
    zmienia adresu i danych kontaktowych - oszuści zmieniają spalone dane
    3. Koncesja MGiPS - nie chcą pokazać, sprawa jasna

    To są rzeczy, na które ja bym zwrócił uwagę, ale pewnie są jeszcze inne...

    Jak działają i zarabiają? Cięcie kosztów kosztem poziomu i bezpardonowa
    walka o zlecenia - to na rynku doradczym sprawa życia lub śmierci.
    Zaryzykowałbym nawet tezę, że ważniejsi są klienci, dający zlecenia, a nie
    kandydaci :). Nie liczy się wizerunek, przekaz, tylko kasa. Zalecam np. ten
    adres
    http://www.jobpilot.pl/community/boards/index.phtml?
    Jobs_Session=c12f859c4ad2b16c2d20b090cb9b04af,
    gdzie gościom nawet nie chciało się napisać prawidłowo nazwy swojej firmy
    :).

    Pozdro
    Coinneach