PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Firma "Krzak"

  • 1. Data: 2003-09-26 08:16:06
    Temat: Re: Firma "Krzak"
    Od: "aragorn" <d...@t...pl>

    Witam szanownych grupowiczów. Otóż jestem na wypowiedzeniu w pracy, pracuję
    jako grafik komputerowy, w trakcie wypowiedzenia byłem na zwolnieniu
    lekarskim ponieważ firma w której obecnie pracuję zaczęła zwalniać
    pracowników i robić wszystko aby im zaszkodzić. Właśnie niedawno dostałem
    wezwanie na komisję lekarską w sprawie mojego zwolnienia. Firma oskarża mnie
    o działanie przeciw niej, ponieważ pracuję w konkurencji.Oczywiście prawnie
    nigdzie nie pracuję. Co mam zrobić. Jeszcze sprostuję że pracowałem w tej
    firmie czasami po 18 godzin dziennie bez dodatkowego wynagrodzenia. Jednym
    słowem zero poszanowania dla pracowników. Chciałbym zapytać was co sądzicie
    o takich pracodawcach i co byście zrobili na moim miejscu ??????????????????
    Nie jestem osobą która pali mosty za sobą ale ta sytuacja powoli zaczyna
    mnie męczyć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Z góry dziękuję !

    Paweł

  • 2. Data: 2003-09-26 08:41:48
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie jestem osobą która pali mosty za sobą ale ta sytuacja powoli zaczyna

    Z moich doswiadczen w Warszawie takie zdarzenia maja w tej branzy miejsce w
    okolo 50% firmach. Nie przejmuj sie spalonymi mostami i dawaj noge czym
    predzej bo klopoty beda sie poglebialy.
    Pozdrawiam
    daniel