PracaGrupypl.praca.dyskusje › Siatka plac.

  • 1. Data: 2003-09-25 22:22:20
    Temat: Siatka plac.
    Od: "masiek" <m...@i...pl>

    Witam!
    Przejrzalam archiwum i google i nic. Pomozcie mi znalezc jakies punkty
    zaczepienia dotyczace tworzenia zdrowej siatki plac. Jakies normy prawne lub
    etyczne. Chodzi o to czy pracownik na stanowisku z co najmniej kilkukrotnie
    wiekszym niz jego podwladni zakresem odpowiedzialnosci, moze zarabiac (przy
    rownym wspolczynniku premii i innych dodatkow) mniej niz jego podwladni -
    pracownicy nizszego szczebla. Jak interpretowac powyzsza sytaucje? Jakie
    normy to ustalaja? Za wszelkie sugestie bede wdzieczna, pozdrawiam,
    Marysia

  • 2. Data: 2003-09-25 22:37:46
    Temat: Re: Siatka plac.
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "masiek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kilkukrotnie
    > wiekszym niz jego podwladni zakresem odpowiedzialnosci,

    Kiedys bylo pojecie dodatku funkcyjnego, w wysokosci zaleznej od ilosci
    podwladnych i zakresu zwiekszonej odpowiedzialnosci.

    moze zarabiac (przy
    > rownym wspolczynniku premii i innych dodatkow) mniej niz jego podwladni -
    > pracownicy nizszego szczebla. Jak interpretowac powyzsza sytaucje?

    jest gorszym negocjatorem niz podwladni przy ustalaniu wynagrodzenia, zostal
    przyjety do pracy pozniej niz podwladni, gdy pensje juz sie splaszczyly dla
    nowych przyjec a starym pracownikom nie obcieto wynagrodzen. badz latwiej
    niz podwladnego jest go zastapic. Wzglednie jego praca jest mniej uciazliwa
    niz podwladnych (wezcie i zrobcie, ide do domu i jutro sprawdze) a
    kierownictwo bardziej ocenia realnie wykonane prace?

    Jakie
    > normy to ustalaja? Za wszelkie sugestie bede wdzieczna, pozdrawiam,

    dodatki funkcyjne i stazowe....kiedys. Obecnie raczej wolna amerykanka,
    chyba ze chodzi o duza firme, gdzie widelki bywaja sztywno ustalone.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##

  • 3. Data: 2003-09-26 06:02:10
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Dość bogate źródło: