PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozwolenie na prace w Indiach?

  • 1. Data: 2003-09-26 08:03:46
    Temat: pozwolenie na prace w Indiach?
    Od: Jacek Raczko <w...@o...pl>

    czy ktos orientuje sie, czy polacy moga pracowac legalnie w Indiach? jezeli
    tak, to na jakich zasadach? gdzie o tym szukac? sprawa wyglada tak, ze mam
    pracodawce chetnego mnie zatrudnic, ale on nie wie nic na temat
    zatrudniania u siebie obcokrajowcow - napisalem juz do ambasady Indii w
    w-wie, ale jeszcze nie odpisali...

    (dodam, ze google juz przerabialem)

    przy okazji - interesowala by mnie rowniez taka sama informacja na temat
    innych panstw azjatyckich - na przyklad Chiny, Korea Pld, Singapore,
    Malaysia, Japonia...

  • 2. Data: 2003-09-26 10:24:26
    Temat: Re: pozwolenie na prace w Indiach?
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    Uzytkownik "Jacek Raczko" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > przy okazji - interesowala by mnie rowniez taka sama informacja na temat
    > innych panstw azjatyckich - na przyklad Chiny, Korea Pld, Singapore,

    Nie pomoge Ci ale doradze duzo cierpliwosci i wytrwalosci.
    Znasz hindusów? Powolnosc i biurokracja.

    Zycze powodzenia.

    Pzdr