PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Date: Wed, 12 Nov 2003 01:45:39 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak wystapi plajta bankow i innych firm, to wiadomo, ze pracownicy
    > zasilaja grono osob bez pracy.
    >
    > Twierdze, ze jesli wartosc nowych kredytow przekracza wartosc
    > starych kredytow i odsetek od starych kredytow, to wystapi dodatnia
    > rentownosc calej gospodarki, a wiec mamy sprzyjajaca zatrudnianiu
    > sytuacje. Te nowe kredyty nie sa darmowe.

    jasne. to ja Ci proponuje male cwiczenie Twojej teorii, dobrze?
    male, na skale wykonalna dla Ciebie.

    zaciagnij kredyt w banku. nie splacaj go. zaciagnij drugi wiekszy, na
    wieksza sume w innym banku, i tez go nie splacaj.

    postepuj podobnie az do momentu, kiedy nie bedzie zadnego banku, ktoryby
    udzielil Ci kredytu (powinno to stac sie dosc predko, bo banki
    wymieniaja sie informacjami o historii kredytowej klientow). nastepnie
    poczekaj i obserwuj, co sie stanie ;)

    aha, w miedzyczasie mozesz sobie za te pozyczone pieniadze otworzyc
    dowolna ilosc firm i zatrudnic dowolna ilosc pracownikow ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun