PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Date: Tue, 11 Nov 2003 23:27:13 +0100

    Użytkownik #//.-{p'q) -+<-2-?= [~_~_44 <j...@r...no-ip.info> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:b...@r...no-ip.info...
    > v271E7600IwAXJrX8G6yhyk510g7rENvsih7N6C2O3951724k67t
    GJ67t
    > k...@p...onet.pl 6 Nov 2003 18:39:45 +0100
    > How are you seeing... in bl,ah - out bl,ah

    > Wezmą się ze spadku wartości waluty i kursów między walutowych.

    Jest wydanych 100 mld zl, czeka oferta 105 mld zl.
    Prosze wskazac zrodlo dodatkowych 5 mld zl, najlepiej z
    obliczeniami, jesli takie wystapia.

    > Nic, bo to działa. Oczywiście - ekonomiści "regulują".

    Jak nic, to nie powstrzymamy fizycznego spadku produkcji.

    > Większość to zbyt droga praca dająca zbyt małej jakości produkt
    > w porównaniu do już działających firm o większym zasięgu na rynku zbytu.

    Przeciez wynagrodzeniem moze byc to co sie wyprodukuje.
    Wowczas nie ma za wysokiego wynagrodzenia, bo
    dzieli sie to co jest.
    Czy moze byc tak, ze wszyscy daja taka sama jakosc produktow?

    > Zmiana ustroju? Z kapitalistycznego?

    Na wysoce zorganizowany barter, gdzie podatek
    od wynagrodzenia nie istnieje. A wynagrodzenie,
    ktorego wysokosc wczesniej ustalasz (w towarach i uslugach),
    skladasz przy ubieganiu sie na dane stanowisko, prace
    dostanie ten co chcial najmniej ale nie mniej niz minimalna norma.
    Przy takiej samej minimalne decyduje losowanie.
    Srodki produkcji naleza do calego spoleczenstwa.
    Wybrane przez spoleczenstwo grupy eksperckie przedstawiaja
    projekty produkcyjne. Spoleczesntwo w referendum wybiera
    jeden z wielu projekt produkcyjny.

    > Jak się nie weszło w "bezdomność", to jeszcze aktywa jakieś są.

    Jak ktos wynajmuje mieszkanie, w ktorym ma podstawowe meble,
    stata chlodziarke, stary TV, to myslisz, ze te aktywa stanowia
    wartosc dla banku?

    Klus