PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowanie nauki. › Re: Finansowanie nauki.
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Finansowanie nauki.
    Date: 21 Oct 2002 09:12:01 +0200

    > Witam!!!!
    >
    > Pracuje juz dwa lata, a firma pokrywa mi część kosztów związanych z nauką
    > (czesne strudiów).
    > Oczywiście została spisana umowa, na podstawie której po skończeniu studiow
    > muszę pracować w firmie jeszcze przez 5 lat.
    > Planuje przeprowadzic sie do innego miasta i tam bede musiał znalezc pracę.
    > Co zrobić z umową, da się jakoś od tego wymigać nie ponosząc kosztów???

    Dziubek.....od tego sa umowy, zeby je dotrzymywac. To rzadkosc, aby w obecnych
    czasach firma partycypowala w kosztach studiow pracownika. Im zalezalo, zeby
    miec pracownika o twoich kwalifikacjach, a tobie aby ktos pomogl ci w oplaceniu
    studiow. Teraz chcesz ich...nieladnie. I popatrz jeszcze z tej strony...masz
    zapewniona prace na jeszce ladnych pare lat.

    Jesli faktycznie z przyczyn superwaznych, osobistych jestes zmuszony
    przeprowadzic sie do innego miasta, porozmawiaj szczerze z przelozonymi. Moze
    zgodza sie odstapic od umowy.

    Krzysztof