PracaGrupypl.praca.dyskusjeFakt mówi: jest praca! › Re: Fakt mówi: jest praca!
    From: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Fakt mówi: jest praca!
    Date: Fri, 23 Apr 2004 16:38:04 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to Wed, 21 Apr 2004 00:12:29 +0000 (UTC), gdy Krzysztof
    Oledzki <o...@...ns.pl> napisał:

    >OK. Rozumiem że nie czytałeś i nie czytasz. To skąd znasz treść artykułu?

    Ano kupowełem w sklepie kajzerki i stałem w kolejce do kasy, a obok
    wyłożone były gazety. Nagłówek "Praca jest!" wyróżniał się :)

    (dla zwolenników teorii spiskowej: sklepem tym nie była Biedronka!)

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=20561

    >OK. Pokaż mi w pełni polską gazetę, wydawaną bez interesu? Słucham..

    Każda gazeta wydawana jest w jakimś interesie. Wolę jednak aby ten
    interes wychodził z Polski. EOT, bo temat nie na tę grupę.

    r.