PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: Facet po 50-tce a praca
    From: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Facet po 50-tce a praca
    Date: Wed, 16 Mar 2005 22:06:04 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > Mam 56 lat. Od kilku lat szukam stałego zajęcia. Od początku
    > polskiej ery komputerowej zajmuję się informatyką.
    [..]
    > I po co pisać banały typu - musisz pokazać, że jesteś lepszy
    > - kiedy to napewno nie o to chodzi.
    A o co?
    Zresztą - może w tej branży, jeżeli nie możesz się wykazać czymś
    "widocznym", to może... Więc musisz zmienić branżę może? Chyba
    "oni" (ktokolwiek to nie jest) nie dawali gwarancji, że każdemu
    się należy to, co lubi?
    A może tylko nastawienie musisz zmienić lub jeszcze coś (nie wiem
    co). Ale tu napisałeś wiele o tym, co robiłeś, wylałeś żale, że
    nie masz takiego wykształcenia, że nie chcą cię firmy takie, co
    szukają studentów lub ludzi młodych i na koniec podsumowałeś,
    że pewnie chodzi o coś innego.
    Z takim nastawieniem to ty lepiej pracy nie szukaj. Coś zmień.
    Może jeszcze potrafisz?

    > Pozdrawiam wszystkich - zwłąszcza 50-latków
    Trochę mi jeszcze brakuje, ale nie myślę z przerażeniem, co to
    będzie...

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl