PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobarre - zaden kit

  • 1. Data: 2005-12-26 17:35:51
    Temat: Eurobarre - zaden kit
    Od: "Arucreid" <a...@i...pl>

    Witam,
    na prawde nie wiem kto to mówił, że Eurobarre to jakis kit. Obecnie to chyba
    najlepszy sposób na zarobienie kasy. Zamiast bawić sie w klikanie płatnych
    linków, wystarczy zainstalowac program, który później automatycznie sie
    uruchamia z systemem po przez autostart, po czym zaczyna nabijac punkty,
    które później wymienimy na pieniądze.
    Co tu wiecej pisać, program zarabia dla nas jedynie za dostep do internetu i
    uruchomiony komputer:)

    Szczegóły znajdziecie na :

    http://eurobar.za.pl

    PODRKEŚLAM: Eurobarre nie jest zadnym szpiegiem czy innym programem
    działającym na nasza szkode.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-12-26 18:20:54
    Temat: Re: Eurobarre - zaden kit
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Arucreid napisał(a):

    > Witam,
    > na prawde nie wiem kto to mówił, że Eurobarre to jakis kit.

    Sam jestes kit. Wiesz jaka jest nazwa tej grupy?

> [...]
    > które później wymienimy na pieniądze.
    > Co tu wiecej pisać, program zarabia dla nas jedynie za dostep do internetu i

    No po prostu zyc nie umierac. To jest grupa pl.praca.dyskusje a to co
    oferujesz to nie zadna praca wiec o zadnej dyskusji nie moze byc mowy.
    Najwyzej nad naiwniactwem niektorych.

    > PODRKEŚLAM: Eurobarre nie jest zadnym szpiegiem czy innym programem
    > działającym na nasza szkode.

    Sadzac po Twoim funkcjonalnym analfabetyzmie to jednak szkody wyrzadza :>

  • 3. Data: 2005-12-26 22:22:35
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    > linków, wystarczy zainstalowac program, który później automatycznie sie
    > uruchamia z systemem po przez autostart, po czym zaczyna nabijac punkty,

    Tzn. de facto za co płacą? Za to, ze włączę komputer?

    Dla mnie to zbyt męczące - nie będzie mi się chciało włączać komputera.
    Poczekam, aż ktoś zaproponuje płacenie tylko za to, że przed południem
    zwlokę się z wyra.

    BTW: powinno być "poprzez", a nie "po przez".

    PiotrG

  • 4. Data: 2005-12-26 22:41:52
    Temat: Re: Eurobarre - zaden kit [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2005 23:22:35 +0100, "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >
    >Dla mnie to zbyt męczące - nie będzie mi się chciało włączać komputera.
    >Poczekam, aż ktoś zaproponuje płacenie tylko za to, że przed południem

    Zostań testerem łóżek.

    MSPANC

  • 5. Data: 2005-12-26 23:31:49
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Arucreid wrote:
    > Witam,
    > na prawde nie wiem kto to mówił, że Eurobarre to jakis kit. Obecnie to chyba
    > najlepszy sposób na zarobienie kasy.

    Najlepszy sposób na zarobienie kasy to iść do pracy albo wziąść się za
    działalność.

> [...]
    > linków, wystarczy zainstalowac program, który później automatycznie sie
    > uruchamia z systemem po przez autostart, po czym zaczyna nabijac punkty,

    Zamiast robić jedno albo drugie za jakieś śmieszne grosze można się
    wziąść do roboty za normalne pieniądze.

    > Co tu wiecej pisać, program zarabia dla nas jedynie za dostep do internetu i
    > uruchomiony komputer:)

    I zarabia mniej niż ten dostęp do netu kosztuje. Powodzenia.

    > Szczegóły znajdziecie na :

    Nie obchodzi nas to. Tu się dyskutuje o pracy.

    > PODRKEŚLAM: Eurobarre nie jest zadnym szpiegiem czy innym programem
    > działającym na nasza szkode.

    Nadal nas to nie obchodzi.

    > Pozdrawiam

    Spadaj

  • 6. Data: 2005-12-27 03:13:23
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Arucreid [Mon, 26 Dec 2005 18:35:51 +0100]:

    > na prawde nie wiem kto to mówił, że Eurobarre to
    > jakis kit.

    Zapewne ktoś, kto po zorientowaniu się że wyszedł już na
    idiotę, zamiast - jak ty - kantować innych, zwyczajnie miał
    odwagę się przyznać do wtopy.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 7. Data: 2005-12-27 12:03:40
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Zostań testerem łóżek.
    No rewelacyjny pomysl!!!!
    Nie wpadlem na to jeszcze.
    Dzieki za sugestie - zaraz zaczne rozsylac CV do
    producentow mebli ;-)

    PiotrG