PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop

  • 1. Data: 2005-12-26 11:56:14
    Temat: Urlop
    Od: "czolgi" <c...@i...pl>

    W trakcie okresu próbnego przysługują mi 5 dni wolnych. Chciałbym zapytać
    szanownych grupowiczów czy dni te muszę wykorzystać do końca 2005 roku czy
    też mogę je sporzydkować w następnym roku.

  • 2. Data: 2005-12-27 20:42:55
    Temat: Re: Urlop
    Od: "Monika Ramusiewicz" <k...@o...pl>

    > W trakcie okresu próbnego przysługują mi 5 dni wolnych. Chciałbym zapytać
    > szanownych grupowiczów czy dni te muszę wykorzystać do końca 2005 roku czy
    > też mogę je sporzydkować w następnym roku.

    Zaległy urlop pracownik musi wykorzystać w ciągu pierwszego kwartału roku
    następnego.

    M.

  • 3. Data: 2005-12-27 22:42:20
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Monika Ramusiewicz napisał(a):

    > Zaległy urlop pracownik musi wykorzystać w ciągu pierwszego kwartału roku
    > następnego.

    w teorii...

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz