PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmigracja - opinie › Re: Emigracja - opinie
  • From: "Tom" <to>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Emigracja - opinie
    Date: Mon, 12 Jun 2006 14:50:03 +0100

    > <cut>
    > >>
    > A w ogole masz jakies doswiadczenie w branzy? Pracowales w Polsce w IT?
    Pracowalem w PL w IT, w UK tez pracowalem w IT super brzmiace stanowisko:
    Computer Swap Out Enginner :-)
    Ja sie zastanawiam jak sie zdobywa doswiadczenie w Polsce czy tez w UK czy
    gdzie kolwiek indziej. Przeciez nie rodzimy sie z doswiadczeniem. Gdzie
    szukac firm ktore dadza mozliwosc zdobycia doswiadczenia??Ktos mi napisze ze
    na studiach. Jak na studiach zdobyc to doswiadczenie (nie mam na mysli
    programistow). Ktos napisze sieci osiedlowe, praktyka, itp. Wszystko to
    przeszedlem, w Anglii nic nie warte. A swoja droga to nie mialem zadnego
    doswadczenia zaczynajac prace jako asystent analityka, poza znajomoscia
    excela i accessa.