PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmigracja - opinie › Re: Emigracja - opinie
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Emigracja - opinie
    Date: Mon, 12 Jun 2006 15:10:18 +0200

    Użytkownik "Tom" <to> napisał w wiadomości news:448d63d4$1@news.vogel.pl...

    > "Immona" <c...@n...gmailu> wrote in message
    <cut>

    > Glowny motyw to brak zainteresowania angielskich pracodawcow z IT moja
    > osoba. Szukalem i dalej szukam pracy jako IT wsparcie druga linia, albo
    > asystent admnistratora czy cos podobnego. Myslaem ze jak skoncze angielski
    > college bedzie latwiej ale nie jest, myslalem ze jak zdam jakies certy z
    > microsoftu bedzie latwiej ale tez nie jest. Im wiecej papierkow zdobywam
    > tym
    > gorzej.

    A w ogole masz jakies doswiadczenie w branzy? Pracowales w Polsce w IT?
    Wiesz, jesli bedac w UK pracowales przez 3,5 roku poza branza, to nie dziw
    sie, ze im dalej w las tym gorzej. W Polsce bedzie dokladnie tak samo....

> [...]
    > musialbym nazwsko na np. Taylor zmienic. Wiec postanowielm wracac do PL.
    > Obecna praca - mlodszy analityk (nic zwiazanego z IT) przestala miec dla
    > mnie jaki kolwiek sens. Mam juz wystarczajaco dosc liczb, excela,
    > accessa,
    > wykresow, raportow, statystk, sprawozdan itp, w kolko to samo. Zero
    > mozliwosci rozwoju i awansu chyba ze odjedzie analityk ale i tak
    > przyjeliby
    > jakiegos Anglikal niz dali to stanowisko Polakowi. I kolejna sprawa to w
    > firmie w ktorej pracuje czuje ze inni wychodza z zalozenia: msz nie

    Ja bym zostal tak czy siak. Roboty mozesz zawsze szukac dalej, a na razie
    przezimujesz. Myslisz, ze tu jest slodko? Ze dostaniesz robote w IT? Ehhhh,
    stary stary, zamieniasz imho siekierke na kijek, ale to twoj wybor. No chyba
    ze homesick cie juz tak bardzo meczy, ze nie zdzierzysz, wtedy to inna
    sprawa, ale jesli nie, to radze ci dobrze, zostan tam gdzie jestes.