PracaGrupypl.praca.dyskusje › EUROBANK

  • 1. Data: 2004-06-18 21:37:35
    Temat: EUROBANK
    Od: Fux <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!!

    Chcialbym sie dowiedziec na temat pracy w Eurobanku. Czy szanowni
    grupowicze macie jakies info? Interesuje mnie naprawde wszystko -
    zarobki, atmosfera w pracy, oczekiwania. Dadam ze chodzi o stanowisko
    manager oddzialu bankowego. Jesli cos kolwiek wiecie, napiszcie
    prosze. Pozdrawiam

    Arek

  • 2. Data: 2004-06-18 22:38:20
    Temat: Re: EUROBANK
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Fux f...@p...onet.pl pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> [...]
    > zarobki, atmosfera w pracy, oczekiwania. Dadam ze chodzi o stanowisko
    > manager oddzialu bankowego. Jesli cos kolwiek wiecie, napiszcie

    Wykwit Lucasbanku.
    Poza tym to nie bank, tylko budki z kredytami. Dają kredyty a potem
    pilnie poszukują pracowników windykacji. Załoga nie wyspecjalizowana w
    bankowości, tylko w opychanu towaru (opinie na pl.biznes.banki) Dotyczy
    to wszystkich stanowisk.
    Zarobki mizerne (przynajmniej szarego pracownika obsługi klienta).

    Jerzy

  • 3. Data: 2004-06-23 21:15:36
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Jerzy,

    W Twoim liście datowanym 19 czerwca 2004 (00:38:20) można przeczytać:

    > Wykwit Lucasbanku.

    Nie ma takiego banku - to po pierwsze.
    A po drugie to EB z LB ma niewiele wspólnego poza osobą założyciela. A
    już na pewno nie filozofię działania.

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Ooooooooh I need a dirty woman
    Ooooooooh I need a dirty girl"

  • 4. Data: 2004-06-25 09:32:51
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Konlin k...@g...pl pisze:

    > Nie ma takiego banku - to po pierwsze.
    > A po drugie to EB z LB ma niewiele wspólnego poza osobą założyciela. A
    > już na pewno nie filozofię działania.

    Osoba założyciela po prostu rozszerza możliwości ciągnięcia kasy i tyle.

    Jerzy

  • 5. Data: 2004-06-27 01:22:09
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    w konkursie na najgorszy bank w Polsce ma u mnie pierwsze miejsce!
    t.