PracaGrupypl.praca.dyskusjeEUROBANK › Re: EUROBANK
  • Data: 2004-06-18 22:38:20
    Temat: Re: EUROBANK
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fux f...@p...onet.pl pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Witam !!!!
    >
    > Chcialbym sie dowiedziec na temat pracy w Eurobanku. Czy szanowni
    > grupowicze macie jakies info? Interesuje mnie naprawde wszystko -
    > zarobki, atmosfera w pracy, oczekiwania. Dadam ze chodzi o stanowisko
    > manager oddzialu bankowego. Jesli cos kolwiek wiecie, napiszcie
    > prosze. Pozdrawiam
    >
    > Arek

    Wykwit Lucasbanku.
    Poza tym to nie bank, tylko budki z kredytami. Dają kredyty a potem
    pilnie poszukują pracowników windykacji. Załoga nie wyspecjalizowana w
    bankowości, tylko w opychanu towaru (opinie na pl.biznes.banki) Dotyczy
    to wszystkich stanowisk.
    Zarobki mizerne (przynajmniej szarego pracownika obsługi klienta).

    Jerzy